Uważam za bardzo cenne takie rozwiązania. Z każdym rokiem małymi lub większymi kroczkami.
Teraz czekam na takie gdzie tylko będzie luzowało się 4 śruby o 1mm i wyciągało całe skrzydło. A to jest banalnie proste do zrobienia - szczególnie w aluminium
Ucieka, bo nie ma innego wyjścia. Musi odnosić się do czegoś. A że nie do konkurencji, to do innych produktów w swojej ofercie.
Podawanie kątów i max prędkości jest niestety tak samo niewymierne, bo nie wiadomo kto ma być rajderem-szablonem, z jakim latawcem i w jakich warunkach.
Robiłem coś takiego dla włoskiego producenta i ludzie mieli jakiś wyznacznik.
Niestety "szefostwo" nie chce tego więcej, bo jak napiszę że race skrzydło chodzi np 40 stopni na wiatr a potem ktoś z konkurencji, ze jego freeridowe skrzydło robi tyle samo a inny, że jego race robi 5 stopni więcej to robi się dupa marketingowa.
Także rozumiem powyższą politykę Zeeko.