Odpowiedz w wątku  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
CR:X - klasa monotypowa 
Autor Wiadomość

Dołączył(a): 25 kwi 2016, 20:52
Posty: 63
Podziękował: 0
Podziękowano: 5
Cytuj
W sumie dogadanie się z jakimś globalnym związkiem żeglarskim i zrobienie dobrego jakościowo monotypu to mądre posunięcie ze strony NP, powinno skutkować szybszym zbudowaniem sobie pozycji i udziałów w kitowym runku. Ciekawe ile musieli cebulionów zapłacić związkowi za wejście do takiej klasy monotypowej na wyłączność.

Za wejście jako partner do foil gold cup organizator chce ponoć od producentów sumy idący w miliony...


19 maja 2017, 11:58
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 cze 2013, 13:16
Posty: 300
Lokalizacja: Sopot
Podziękował: 66
Podziękowano: 18
Imię i nazwisko: Filip
Cytuj
Sądząc po zdjęciach z regat, po testach foila nastąpił powrót na Mosesa, ale latawiec został. Czyżby lepszy od Apollo w niektórych rozmiarach :?:


22 maja 2017, 22:38
Zobacz profil WWW
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01 lip 2013, 12:30
Posty: 3530
Lokalizacja: West Coast
Podziękował: 292
Podziękowano: 144
Imię i nazwisko: Marek Rowiński
Cytuj
feel napisał(a):
Sądząc po zdjęciach z regat, po testach foila nastąpił powrót na Mosesa, ale latawiec został. Czyżby lepszy od Apollo w niektórych rozmiarach :?:

Tak naprawdę testowałem sam bar CRX w niedzielę - wiało do 20kts więc nie musiałem już testować reszty w tych warunkach.
(poza tym sam wiesz, że ktoś z Twoim doświadczeniem zawsze będzie wolał jeździć na węglu - też tak mam ;) )
Bar wzbudzał moje wątpliwości i chciałem po regatach sprawdzić działanie systemu bezpieczeństwa na wodzie oraz układu linek Y.
Podłączyłem go do Apollo 7m bo wiem jak go inwertować (latawiec CRX wyglądał mi na trudniejszy do inwertowania).

System bezpieczeństwa działał OK. Latawiec kładzie się na tubie a nie odwraca do góry nogami. Składanie zrywki jest proste.

Gorzej było z linkami Y - w sytuacji inwertowania latawca trudno jest zrzucić uprząż z latawca. Namęczyłem się zanim to się udało.
Nie wiem jak wy ale ja zrzucam uprząż przez zaciągnięcie chamskie przedniej linki a potem drugiej przedniej.
Aby zrobić to z barem CRX musiałem dopłynąć do rozgałęzienia odległego 9m od baru. Nie podoba mi się to wcale. Szansa poplątanie się w linkach jest wysoka.
Mam trochę doświadczenia i mimo tego zajęło mi to lekko 10 minut.

Pisząc powyższe tknęło mnie, że jestem kutfa gamoń! Przecież mogłem ciągnąć linkę bezpieczeństwa :idea:
Nie wpadłem na to :oops: a powinno to zadziałać.

PS. W poniedziałek sprawdziłem skrzydło w ultra słabym wietrze i dokręconej platformie.
Uff - nie chwieje się tak po dokręceniu. Wydawało mi się, że dobrze dokręciłem przy pierwszym składaniu. jeśli tak to się poluzowały śruby. Warto zwrócić uwagę na to!
O emocjach testów w wietrze 6-2kts na siepływa wkrótce.


23 maja 2017, 15:11
Zobacz profil WWW
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01 lip 2013, 12:30
Posty: 3530
Lokalizacja: West Coast
Podziękował: 292
Podziękowano: 144
Imię i nazwisko: Marek Rowiński
Cytuj
Na siepływa poprawiona wersja mojej relacji o:
- słaby wiatr,
- chwiejność foila,
- gdzie zawody w Polsce,
- ceny w Polsce,
- radzenie sobie z inwertowaniem.

zapraszam do lektury: http://sieplywa.pl/sprzet/testy/9650-cr ... esurfingu/


25 maja 2017, 08:41
Zobacz profil WWW
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01 lip 2013, 12:30
Posty: 3530
Lokalizacja: West Coast
Podziękował: 292
Podziękowano: 144
Imię i nazwisko: Marek Rowiński
Cytuj
Ultra krótki miecz sie pojawił!
https://www.facebook.com/crxclass/posts/436541020059668


26 maja 2017, 18:26
Zobacz profil WWW
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01 lip 2013, 12:30
Posty: 3530
Lokalizacja: West Coast
Podziękował: 292
Podziękowano: 144
Imię i nazwisko: Marek Rowiński
Cytuj
nie spodziewałem się publikacji tutaj :) 8-)
https://l.facebook.com/l.php?u=https%3A ... _tVL2Q&s=1


08 cze 2017, 12:25
Zobacz profil WWW
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01 lip 2013, 12:30
Posty: 3530
Lokalizacja: West Coast
Podziękował: 292
Podziękowano: 144
Imię i nazwisko: Marek Rowiński
Cytuj
Zapraszam i życzę wygranej!!!!!

Obrazek


12 cze 2017, 14:28
Zobacz profil WWW
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 cze 2015, 00:21
Posty: 189
Lokalizacja: Kg
Podziękował: 15
Podziękowano: 9
Imię i nazwisko: Kuba Wolański
Cytuj
Ale uczestnictwo możliwe tylko na CRX?


12 cze 2017, 14:48
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01 lip 2013, 12:30
Posty: 3530
Lokalizacja: West Coast
Podziękował: 292
Podziękowano: 144
Imię i nazwisko: Marek Rowiński
Cytuj
TYLKO!!!!!!!!!!
a to oznacza, że jedziesz na zawody TYLKO z trapezem i pianką.
Reszta czeka na Ciebie!

I to jest potęga klasy monotypowej czego niestety sporo ludzi nadal nie kuma :(


12 cze 2017, 15:12
Zobacz profil WWW
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 cze 2015, 00:21
Posty: 189
Lokalizacja: Kg
Podziękował: 15
Podziękowano: 9
Imię i nazwisko: Kuba Wolański
Cytuj
BraCuru napisał(a):
a to oznacza, że jedziesz na zawody TYLKO z trapezem i pianką.
Reszta czeka na Ciebie


:shock: Ale...Ale jak?
Kurde, to sierpień na pewno, nie wiem czy teraz mi się uda.


12 cze 2017, 17:53
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software, customized by DziennikLotow.pl
Partnerzy serwisu: Bus-Ekspert.pl | Bus-Owners.com.
Korzystając z forum akceptujesz Regulamin.