FoilForum.pl https://www.foilforum.pl/ |
|
Kołobrzeg Kite Challenge https://www.foilforum.pl/viewtopic.php?f=3&t=1038 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | BraCuru [ 19 lip 2020, 20:20 ] |
Tytuł: | Kołobrzeg Kite Challenge |
Kto planuje start? https://www.facebook.com/KolobrzegKiteChallenge |
Autor: | BraCuru [ 25 lip 2020, 05:30 ] |
Tytuł: | Re: Kołobrzeg Kite Challenge 7-9 sierpnia 2020 |
ZoZ: http://pskite.pl/index.php/zawody/8-zaw ... -2020.html Na zawody zapraszają Surfer [video]https://vimeo.com/441512402[/video] Ratownik SAR: [video]https://vimeo.com/441514474[/video] Kapitan żeglarz: [video]https://vimeo.com/441521045[/video] Ja: [video]https://vimeo.com/441516177[/video] |
Autor: | BraCuru [ 05 sie 2020, 09:02 ] |
Tytuł: | Re: Kołobrzeg Kite Challenge 7-9 sierpnia 2020 |
Pakiet informacyjny dla zawodników: 1. Zwiększyliśmy pulę nagród do 6000PLN. Podział nagród dla kobiet i mężczyzn taki sam czyli: 1m -1500, 2m-1000, 3m-500 2. Parking darmowy dla zawodników w Marinie Solnej ul Warzelnicza 1. Idea jest taka abyście stali wszyscy w jednym miejscu i za darmo. W ten weekend w Kołobrzegu będzie około 150 tys turystów. Parkingi będą zawalone. Jazda po mieście będzie poważnie utrudniona a sam wjazd w strefę portu w godzinach szczytu 0930-1800 będzie kosztował was 25-40 minut przejazdu odcinka długiego raptem 2km. Dlatego radzę zawodnikom w piątek zrzucić sprzęt pod latarnią do godziny 0900 i odstawić auta do Mariny Solnej (1km) Pod latarnią będzie stała hala namiotowa dla was w "strefie dla publiczności" i tam zostawiajcie sprzęt który sobie przeniesiecie potem na spot: W Marinie są prysznice, toalety i fajna knajpka. 3. Od jutra rozbudowuje się wyż skandynawski więc powinniśmy mieć dobry wiatr z E i NE o średniej prędkości 10kts od godziny 1200. Powinien wzmacniać się od 1400 do 1700. To oznacza że temperatura wody spadnie znacznie w sobotę i niedzielę może mieć 12-14kts. To jest zjawisko upwellingu. Warto zabrać cienkie buty neoprenowe bo stópki będą marznąć. 4. Statek sędziowski wygląda tak: Do asekuracji będziemy mieli 2 RIBY organizatorów i wygląda że dodatkowe dwa RIBy zawodników. RIBy zawodników mają darmowe wodowanie i postój w Marinie. Podczas rozgrywania zawodów RIBy będzie można zacumować burta w burtę w małym slipie pod bosmanatem wewnątrz portu - 20m od spotu 5. Akwen jak w ZoZ. Start będzie na wysokości pomnika zaślubin (połowa odcinka port-molo). Postaramy ustawiać trasę tak aby na downwindzie przepływać w miarę blisko mola. 6. Ponownie zwracam uwagę na murek podwodny (rafa) wzdłuż falochronów wschodniej plaży (od mola do końca Kołobrzegu - czyli wschodni odcinek). Tam nie można spłynąć na plażę. W sytuacji awaryjnej należy przejść ostrożnie przez rafę która będzie 20-50cm pod wodą). 6. Lunch dostaniecie w strefie catering (pod latarnią). 7. Dostaniecie opaski na rękę upoważniające do wejścia w strefę zawodów i catering. 8. Zabierzcie ze sobą maseczki antykowidowe i własne długopisy. 9. Sprzęt możecie rejestrować tutaj co będzie pomocne: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... 1833513827 Jak macie jakieś pytania do dzwońcie do Marek Rowiński. |
Autor: | BraCuru [ 05 sie 2020, 18:07 ] |
Tytuł: | Re: Kołobrzeg Kite Challenge 7-9 sierpnia 2020 |
Infrastruktura już stoi pod latarnią: https://www.gawex.pl/kamery/id/27/Port- ... -morska-HD a tak wyglądało to parę godzin temu: |
Autor: | BraCuru [ 06 sie 2020, 08:29 ] |
Tytuł: | Re: Kołobrzeg Kite Challenge 7-9 sierpnia 2020 |
Przypominam zawodnikom o wypełnienie sprzętu online: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... 1833513827 |
Autor: | BraCuru [ 16 sie 2020, 22:52 ] |
Tytuł: | Re: Kołobrzeg Kite Challenge 7-9 sierpnia 2020 |
Podsumowanie: http://www.niezalezne.media/2020/08/14/ ... te-pzkite/ |
Autor: | BraCuru [ 30 kwi 2021, 10:24 ] |
Tytuł: | Re: Kołobrzeg Kite Challenge 18-20 czerwca 2021 |
Zapraszam na drugą edycję KKC w dniach 18-20 czerwca 2021. Będzie też wingfoil! Szykuje się emocjonująca walka pomiędzy Jaśkiem, Shinnem i Niebrzydkim Gdyby ktoś nie był fejsbukowy to wrzucam filmik z YT z zeszłego roku: [video]https://youtu.be/scyq-3dj1v8[/video] Kto się pisze na start a kto na kibicowanie? |
Autor: | BraCuru [ 01 maja 2021, 10:11 ] |
Tytuł: | Re: Kołobrzeg Kite Challenge |
Proszę chętnych użytkowników ff.pl do udziału w KKC do zgłaszania się na bracuru@gmail.com Pamiętajcie, że to zawody Pucharu Polski. Trzeba mieć dobre umiejętności, aby zmieścić się w czasie zamknięcia trasy. W przeciwnym razie możecie być rozczarowani. Mile widziane wcześniejsze doświadczenie w wyścigach na trasach pod wiatr i z wiatrem. W zgłoszeniu podawajcie: 1. Imię nazwisko 2. Datę urodzenia 3. Numer rejestracyjny auta (darmowy parking wówczas!) 4. Konkurencję w jakiej chcecie startować. Do wyboru Formuła Kite Open, Arrows Open oraz Wingfoil 5. Sprzęt (hydroskrzydło oraz latawce rozmiary). Zapoznajcie się z tym: 1. PRZEPISY 1.1. Zawody będą przeprowadzane zgodnie z: a. Przepisami Regatowymi Żeglarstwa World Sailing 2021-2024 (PRŻ) b. Zmiany i Poprawki PRŻ 2021-2024, c. Przepisy Klasowe Formuła Kite IKA, d. Przepisami Rozgrywania Formuła Kite Open e. Kodeksem Postępowania PZKite, f. Zawiadomieniem o Zawodach (ZoZ) g. Instrukcją Żeglugi (IŻ). 1.2. Przepisy IKA i WS - http://formulakite.com/onb Przepisy PZKite – www.pskite.pl zakładka „Zawody/Przepisy” 1.3. Zawiadomienie o Zawodach oraz Instrukcja Żeglugi mogą zawierać dodatkowe przepisy. Oba dokumenty mają być wywieszone na ONB podczas zawodów. 1.4. Instrukcja Żeglugi jest nadrzędnym zbiorem przepisów. 1.5. W sprawach nieuregulowanych powyższymi przepisami decyduje w pierwszej kolejności IŻ a potem przepisy IKA. 2. SPRZĘT 2.1. FKO i FKOM – sprzęt dowolny z nie więcej niż czterema latawcami i jednym hydroskrzydłem, których numery seryjną będą podane podczas rejestracji. Przedział rozmiarowy zgłoszonych latawców: 15m i większy, 11m - 15m, mniejszy równy 11m, mniejszy równy 9m. 2.2. FK – sprzęt rejestrowany i zgodny z przepisami klasowymi IKA. 2.3. AO: a. deski dowolne, b. hydroskrzydła: - sprzęt klasowy A’s Youth Foil Class; - sprzęt składający się z dowolnego masztu aluminiowego do 91cm, przednia lotka maksymalna rozpiętość 590mm, stabilizator maksymalna rozpiętość 330mm, dowolny aluminiowy fuselage. Po stronie zawodnika jest udokumentowanie materiału konstrukcji masztu i fuselage w przypadku wątpliwości. c. latawce: dowolne latawce dmuchane w przedziałach rozmiarowych: S – większy lub równy niż 5m2 i jednocześnie mniejszy lub równy niż 8 m2, M - większy lub równy niż 8m2 i jednocześnie mniejszy lub równy niż 10m2, L - większy lub równy niż 10m2 i jednocześnie mniejszy lub równy niż 13m2. d. długość linek 13-24m mierzona od zaciągniętego drążka do końcówek linek, drążek sterowniczy szerokość maksymalna 55cm, e. system bezpieczeństwa: produkcyjny leash, „flag-out” system, standardowe podłączenie systemu do trapezu (hak, chickenloop, zrywka typu „push out”). 2.4. Wymiana sprzętu jest, w przypadku jego zgubienia lub niecelowego i nienaprawialnego jego uszkodzenia, możliwa jedynie za zgodą komisji regatowej. Zgłoszenie wymiany sprzętu musi nastąpić przed użyciem zastępczego sprzętu w wyścigu. Szczegóły określają stosowne przepisy klasowe lub IŻ. 3. FORMAT WYŚCIGÓW, TRASY I PROCEDURA STARTOWA 3.1. Rozgrywane będą wyścigi floty wyłącznie na trasach pod wiatrem i z wiatrem. 3.2. Zawiadomienie o Zawodach zawierać będzie trasy możliwe do zastosowania. 3.3. Instrukcja Żeglugi będzie wskazywać trasy jakie zostaną użyte podczas zawodów. 3.4. W Pucharze i Mistrzostwach Polski rozgrywana będzie FKO oraz AO a FKOM i FK wyłącznie w Mistrzostwach Polski. 3.5. Z wyników Mistrzostw Polski wyłoniony będzie dodatkowy ranking Formuły Kite dla zawodników startujących na sprzęcie zarejestrowanym przez IKA niezależnie od daty jego dopuszczenia. 3.6. W przypadku udziału obcokrajowców w MP FK, FKO, AO tytuły mistrzowskie będą nadane polskim zawodnikom a nagrody zostaną rozdane według wyników zawodów. 3.7. Procedura startowa 3-2-1-0. 3.8. FKO/FK i AO – obowiązują oddzielne procedury startowe. Jedno okrążenie dla AO i dwa dla FKO/FK. 3.9. FKOM – sędzia główny będzie decydował na odprawie o wyborze pierwszeństwa startu kobiet albo mężczyzn. Każda płeć startuje wspólnie. 4. LIMITY CZASOWE: 4.1. Limit czasowy do pierwszego znaku dla pierwszego zawodnika dla FKO, FK i AO wynosi 6 minut a dla FKOM wynosi 3 minuty. 4.2. Limit czasowy wyścigu dla FKO, FK i AO wynosi 20 minut a dla FKOM wynosi 14 minut. 4.3. Planowany czas do mety dla pierwszego zawodnika dla FKO, FK i AO wynosi 9 minut a dla FKOM wynosi 5 minut. 4.4. Limit czasu ukończenia wyścigu po pierwszym zawodniku na mecie dla FKO, FK i AO wynosi 10 minut a dla FKOM wynosi 5 minut. 4.5. Wymagana jest przerwa trwająca minimum 10 minut pomiędzy seriami. Przerwa liczona jest od czasu zamknięcia mety. 5. LICZBA WYŚCIGÓW 5.1. Nie więcej niż 8 wyścigów na dzień może być przeprowadzone w każdej flocie. 5.2. Nie więcej niż 4 wyścigi mogą być rozgrywane w jednej serii (jeden po drugim). 5.3. Ilość wyścigów do uznania zawodów za rozegrane dla PP – 1, a dla MP – 3. 6. PRĘDKOŚĆ WIATRU FKO, FK, FKOM - nie mniej niż średnio 6 węzłów mierzonym na statku komisji podczas procedury startowej. AO - nie mniej niż średnio 10 węzłów mierzonym na statku komisji podczas procedury startowej. 7. PUNKTACJA według „Systemu punktacji w zawodach oraz w rankingu Pucharu Polski PZKite 2021”. 8. PROGRAM ZAWODÓW Przedstawiony będzie w ZoZ. 9. KATEGORIE WIEKOWE FKO, FKOM, FK: a) Juniorzy (Under 19) - poniżej 19 lat; urodzeni po 31.12.2002, b) Seniorzy - otwarta dla zawodników w każdym wieku, c) Mastersi - ukończone 35 lat; urodzeni przed 1.01.1987. AO a) Juniorzy (Under 17) - poniżej 17 lat; urodzeni po 31.12.2004, b) Młodzicy (Under 15) - poniżej 15 lat; urodzeni po 31.12.2006. 9.1. Do utworzenia kategorii wiekowej wymagane będzie minimum 4 zawodników. 9.2. Dopuszczone jest łączenie dziewczyn i chłopców w kategoriach U17 i U15 w celu utworzenia kategorii wiekowej. Wyniki tak stworzonej kategorii będą nagradzane, ale nie będą liczone do rankingu Pucharu Polski dla płci z ilością mniejszą niż 4. 10. BEZPIECZEŃSTWO 10.1. Zawodnicy startować będą w kaskach oraz kamizelkach impaktowych lub kamizelkach wypornościowych. Lycry typu BoVest nie są akceptowane. 10.2. Zalecane jest używanie tzw. „flag-out” w systemach kontroli latawca dla FKO. |
Autor: | BraCuru [ 30 cze 2021, 22:49 ] |
Tytuł: | Re: Kołobrzeg Kite Challenge |
Kto zwątpił w prognozę i doświadczenie zawodników, sędziów i organizatorów niech żałuje |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |