Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 
Mariusz Werenc - foilmistrz 
Autor Wiadomość
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01 lip 2013, 12:30
Posty: 3527
Lokalizacja: West Coast
Podziękował: 291
Podziękowano: 144
Imię i nazwisko: Marek Rowiński
Cytuj
Sporo osób potrafi naprawić węgiel jednakże naprawy konstrukcyjne to już inna broszka.
Bez wiedzy, doświadczenia, materiałów można naprawić wszystko tylko, że te grubsze naprawy to zwykle sypią się po paru sesjach.
El Medano w moim Comecie po 3 sezonach skakania i ostrego piłowania wygiął się insert i wykruszył węgiel wokół niego:
Obrazek

Został naprawiony przez lokalnego eksperta. Nie była to tania naprawa. Po 5 minutach na wodzie skrzydło zrobiło się ponownie gumowe ;)
Zabrałem pogiętego do Polski i oddałem Mariuszowi u którego WKS prowadzi roczne przeglądy węglowych elementów.
Okazało się że Przemek ma podobny problem w swoim 3 letnim Comecie i również odesłał pod ten sam adres: http://werenc.pl/

Naprawa zajęła sporo czasu ale efekty warte były czekania!
Maszt porządnie przetestowany włącznie ze skokami na 15m wzwyż :)
Naprawa kosztowała 600PLN. Taki nowy maszt kosztuje ponad 4000PLN.
Było spawanie i wstawianie stringera z nierdzewki pomiędzy inserty.
Biorąc pod uwagę zakres robót i efekt końcowy uważam, że długo tak tanio nie będzie :idea:

Sami oceńcie:
Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek

Obrazek


19 kwi 2021, 22:01
Zobacz profil WWW
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 1 ] 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
 cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software, customized by DziennikLotow.pl
Partnerzy serwisu: Bus-Ekspert.pl | Bus-Owners.com.
Korzystając z forum akceptujesz Regulamin.