Było już parę foili w okolicach 2kg. Po licznych reklamacjach producenci dodawali wagi. Aktualnie węglowy kompromis lekkość/łamliwość to 3kg.
czyżby Spleene wiedział jak pozbyć się problemu wytrzymałości ultra lekkich skrzydeł?
Chciałbym wierzyć ale mam wątpliwości oparte na obserwacji rynku.
Węglowy kil to nie wciąż najsłabsze ogniwo skrzydeł AD 2017.
Co raz więcej doświadczonych producentów po latach eksperymentów poddaje się i robią kile z metalu.
A łączenie miecza z platformą to już opisaliście trafnie. nie ma szans - do 100h dobrej jazdy, parę twardych lądowań i się sypnie.
Jak wzmocnią to dojdzie 100gr.
Rok temu świat rejsingu podbiła Banga - waga 2,2kg. W tym roku już praktycznie nie istnieje na zawodach. Niestety te skrzydła po nogami zawodników pękały jak zapałki.
Jedno z najlepszych skrzydeł Levitaz Bionic 110 ma równe 4kg.
Tutaj macie wagę i inne parametry sprzętu zarejestrowanego IKA:
http://formulakite.com/images/documents ... ofoils.pdfTrzymam kciuki i czekam na cenę - w 2017 trudno będzie mi uwierzyć w cenę poniżej 4000PLN za węglowe skrzydło europejskiego producenta.