Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 
Foil DIY 
Autor Wiadomość

Dołączył(a): 15 kwi 2016, 12:54
Posty: 37
Podziękował: 1
Podziękowano: 3
Cytuj
cześć:)

1) Może nie musi - zalezy jaki był profil - jaki powstanie. Najpewnie za to zwiększysz opór.
2) Idea jest taka. środek ciążkości (Twój) i środek "wyporu" - punkt przyłożenia siły nośnej musi być w jednej pionowej lini. Im ta linia jest dalej od masztu tym bardziej gnie się masz - chodź są to małe momenty w porownaniu do momentów poprzecznych. Zakładając że masz jedną lotkę to prosta sprawa. Dwie tu duzo zależy - np często lotka tylnia generuje siłę w dół - pomaga to w stateczności "jednostki" (całego zestawu).
3)generalnie tak. Zakładając że np tylnia lotka będzie symetryczna i nie będzie benerować żadnego momentu.
4) Zakładając że lotka jest symetryczna. po wychyleniu powstaje moment przywracający masz do pionu. Im dalej jest lotka od osi obrotu (lini o której mowa wyżej) tym większy moment - ogólnie odczucie lepszej stateczności
5)dużo zalezy od profilu. część profilu ma CL/CD przy 0st max a cześć np przy 5st a cześć przy -5st. to zależy szukaj wykresy CL/CD dla swojego profilu.


16 lis 2018, 14:10
Zobacz profil

Dołączył(a): 05 maja 2018, 12:38
Posty: 2
Podziękował: 0
Podziękowano: 0
Cytuj
Oto mój :

https://drive.google.com/file/d/1IA1S3U ... sp=sharing


01 kwi 2019, 22:54
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 2 ] 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
 cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software, customized by DziennikLotow.pl
Partnerzy serwisu: Bus-Ekspert.pl | Bus-Owners.com.
Korzystając z forum akceptujesz Regulamin.